Exchange student 2018/19

Eerste dag !!

Hola!

De eerste dagen zijn inmiddels versteken dus.... tijd voor een nieuwe blog!

Vertrek

Toen ik onderweg naar het vliegtuig was, begon ik voor het eerst (echt) zenuwachtig te worden. Het was voor mij de eerste keer alleen vliegen, en ik ging mijn hele leven achterlaten voor iets wat ik niet ken. Het afscheid van mijn broer zus en moeder ging beter dan verwacht! Maar natuurlijk is het raar en moeilijk om ze voor de laatste keer te knuffelen in een lange tijd. Na het afscheid liep ik door de security, zwaaide nog even achter het glas en ging ik mijn eentje verder. Ik had de gate zo gevonden alleen was er een storing op schiphol waardoor mijn vlucht een uur vertaging had. 

Eerste dag @ Soft Landing Camp

Toen ik aankwam op het vliegveld van Madrid werd ik met een knuffel ontvangen door de local coördinator genaamd Clara Castellanos. Dat voelde gelijk al heel fijn en ik werd voorgesteld aan een paar andere internationale studenten. We gingen naar ons hostel en kregen wat tijd om ons te installeren. Vervolgens gingen we de stad in waar we even wat konden eten, en daarna hadden we activiteiten.

Dit was de eerste dag. In de volgende blogs zal ik meer vertellen over de andere exchange studenten en over de soft landing camp.

Muchos besos,

Floor <3 


Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active