Exchange student 2018/19

1e blog van mijn avontuur

Hola!

Mijn naam is Floor, ik ben 16 als ik vertrek voor mijn avontuur. Namelijk een high school year in Zuid-Spanje in het plaatsje Cartaya.

Gister heb ik het nieuws te horen gekregen waar en bij wie ik zal verblijven, namelijk bij mij gastmoeder Raquel van 47, zusje Marina van 10 jaar, broertje Manuel van 9 jaar oud en gastzusje Annika uit Denemarken die net zoals mij een jaar bij hetzelfde gastgezin verblijft! Ik heb er super veel zin in en ik heb gisteren een mail naar mijn gastmoeder gestuurd met de vraag om een keertje te gaan skypen, dit vindt ik natuurlijk wel een beetje spannend aangezien ik nog geen spaans kan :) maar ik kan niet wachten om ze te zien!

Deze blog hou ik bij zodat ik mijn vrienden en familie thuis makkelijk op de hoogte kan laten houden met wat ik daar in Spanje allemaal uitspook ;)

Volgende blogs komen wanneer ik vertrek etc!

Groetjes Floor <3

Reacties

Reacties

Bernadette

Goeie reis, Floor! Heel veel plezier in Madrid?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active