Exchange student 2018/19

SLC

¡Holaa amigos y familia!

In deze blog vertel ik jullie hoe de dagen eruit zagen in de SLC (Soft Landing Camp).

Elke ochtend was het ontbijt in het hostel van 8 tot 9 uur, dus stond onze wekker om 8 uur en ontbeten we in onze pyama. Na het ontbijt hadden we elke ochtend meetings. Deze meetings duurden 2/3 uur, en kregen daarin heel veel handige informatie. Bijvoorbeeld hoe je het beste met je gastgezin om kunt gaan, of wat je moet doen als je ziek word of je arm breekt (bij wijs van spreken), Hoe je het beste om kunt gaan met de cultuurverschillen maar ook alvast een stukje geschiedenis van het land. Super handig!

Daarna kregen we vrije tijd om Madrid te verkennen en te lunchen, of gewoon lekker te chillen op je kamer ;). In de middag hadden we een activiteit, we zijn bijvoorbeeld naar een aguapark geweest, we hadden een city tour en we gingen bootje varen in Retiro park.

Voor het avond eten kreeg je vrije tijd en gingen we meestal met een paar meiden naar een restaurantje, 1 avond hadden we een kookles Paella waarbij we na afloop ons zelf gemaakte Paella gingen eten! (Geloof het of niet maar het was lekker ;)

In de avond hadden we ook een activiteit. De eerste avond gingen we met de hop-on-hop-of bus, wat super gaaf was! In de avond is Madrid namelijk het mooist/gezelligst (vind ik) met alle lampjes fonteinen, dansende en zingende mensen opstraat en noem maar op! De energie van de stad is echt geweldig :)

De andere avonden gingen we naar rooftop bars, of naar een avond markt!

Kortom de Soft Landing Camp was echt geweldig!

In de volgende blog zal ik vertellen over hoe de eerste dagen bij mijn tijdelijke gastgezin ging+ de eerste dagen op taalschool.

Groetjes,

Floor <3

Sigrid

Klinkt allemaal super Floor!! ?

Nell

Volgens mij is het genieten geblazen. Hoe gaat het met je Spaans?Heb je je Deense huisgenoot al ontmoet?

Bernadette

Dat was echt vakantie! Maar inmiddels ben je ook alweer hard aan de studie!! XXX